Marketing na društvenim mrežama
Social Media Marketing
Predstavljanje brenda, odnos s kupcima i ispitivanje tržišta su danas gotovo nemogući bez društvenih mreža. Iako su u velikoj meri povezane sa web dizajnom, društvene mreže često zahtevaju poseban pristup – Social Media Marketing. Pored web sajtova, društvene mreže su danas jedan od glavnih izvora informacija.
Nekada je bilo dovoljno napraviti prepoznatljiv dizajn i dobru reklamu, a sada je odnos sa ljudima ključ svakog uspeha. Pristupačnost, dostupnost i praktičnost postali su imeprativ viralnosti. Unikatnost i karakterističan pečat obezbeđuju naklonost klijenata.
Jeste li spremni da se predstavite?

Imate li nišu ili ciljnu grupu?
Koja društvena mreža Vam je najvažnija?
Da li je jedna društvena mreža dovoljna za prezentaciju onoga što nudite?
Možete li se posvetiti dovoljno svakom segmentu za izradu kvalitetnog sadržaja?
Da li dovoljno brzo i vešto komunicirate sa pratiocima?
Nemate dovoljno vremena? Imamo osobu za Vas.
Kada odgovorite na ova pitanja, možete i sami sagledati koja vrsta pomoći i podrške Vam je potrebna.
Bilo Facebook, LinkedIn, YouTube, Instagram, Whatsapp, Snapchat ili Twitter, možete birati iz gotovih ponuda idealan paket za potrebe Vašeg biznisa ili tražiti personalizovan program.
Redovne objave, efektan stil, osećaj za detalje, posvećenost radu i klijentima omogućavaju Vam širenje polja klijenata i povećanje zarade, a nama stvaraju dugotrajne saradnje od poverenja. Kreiramo i kampanje, loyality programe i osnovne grafičke elemente.

Tu smo za sve vrste reklama i analiza, uz neprestano praćenje rezultata i podizanje targeta. Pratimo sazrevanje Vašeg brenda i projakata, ali i razvoj samih društvenih mreža. Idemo u korak s najnovijim trendovima.
Ako želite svoju zajednicu, ne čekajte da Vas ljudi nađu, stvorite je sami!
Najčešća pitanja:
– Šta su loyality kartice?

Loyality kartica (nagradna kartica, bodovna kartica, kartica prednosti, klupska kartica) je plastična ili papirna kartica, vizuelno slična kreditnoj kartici, koja identifikuje vlasnika kartice kao stalnog klijenta. Kartice mogu imati bar kod ili magistralnu traku da bi lakše omogućile skeniranje, iako se prave i sa čipom ili u proxy verziji. Upotrebom kartice kupci obično dobijaju ili popust na trenutnu kupovinu ili dodeljivanje poena koje mogu da koriste za buduće kupovine. Karakteristične su za tipičnu maloprodaju, ali postoje i u ugostiteljstvu, bankarstvu, industriji zabave i putovanjima. Program lojalnosti je osmišljen da podstakne kupce da nastave da kupuju ili koriste usluge preduzeća povezanih sa programom.
Loyaliti kartice nisu za svaki tip poslovanja, ali samu lojalnost korisnika i kupaca treba da neguje svaki biznis. Koji je Vaš pristup? Javite se da ga kreiramo ili poboljšamo zajedno.
– Zašto je odnos sa ljudima ključ i da li to važi u svim branšama?
Tržišni pristup je u potpunosti pomerio fokus sa proizvoda na potrošače zbog veoma konkurentnog tržišta i širokog spektra usluga koje se nude kupcima, stoga je važno da marketinške strategije daju prioritet razvoju održivog poslovanja i povećanju zadovoljstva kupaca. Nove generacije, čak, forsiraju odnos iznad kvaliteta i svojstava. Sve se manje čita i analizira, a sve više oseća.
Čak i ako imate jedinstvenu ponudu na tržištu, razmislite, koliko dugo ćete moći da držite tu titulu? I tu imamo rešenje. Ako ne možete ostati jedini, uvek možete biti prvi! Neka Vaši kupci to znaju. Prestavite se na pravi način.
– Šta je niša, a šta ciljna grupa? Koja je razlika?
Biranje klijenata je važan segment posla. Da bi znali kome se obrađate, prvo određujete nišu, npr. firme, deca, odrasli, žene, muškarci, parovi i sl.. Naravno, to je preširoko i veoma šarenoliko polje. Zbog toga se bira ciljna grupa. Ukoliko prodajete notese, možete imati potpuno različitu ciljnu grupu, npr: prodaja kožnih biznis notesa se fokusira na kompanije i poslovne ljude pojedinačno, dok se prodaja dekorativnih notesa uz mogućnost potpune personalizacije najčešće vezuje za studente, vaspitače I kreativna zanimanja. Takodje, ukoliko nudite usluge instalacija klima, Vaša niša mogu biti i kompanije i domovi, dok se ciljna grupa nalazi na određenoj teritoriji koju ste odabrali.
Dobro određena ciljna grupa značajno olakšava online marketing, kao i direktnu prodaju. Ona se stalno prati, revidira i unapređuje. Iako deluje jednostavno, često je potrebo napraviti dodatne analize ciljne grupe pre razvoja strategije. Temeljan pristup i pravilni parametri daju zagarantovane rezultate.
