Podrška - Rešenja - Edukacija
Održavanje IT infrastrukture
Tehnologije napreduju neverovatnom brzinom i život bez digitalizacije je praktično nezamisliv. Bilo da radite u kancelariji, od kuće ili hibridno, dobra instalacija i organizacija opreme su osnovni preduslov za kvalitetan rad, koje prati održavanje IT infrastrukture.
Nudimo Vam podršku za laptopove, računare, servere, mrežne uređaje (rutere, svičeve, modeme), štampače, skenere i telefone, instalaciju i održavanje. Takođe, uz sistem za praćenje prepoznajemo greške koje mogu nastati ili postojeće kvarove i otklanjamo u najkraćem roku.
Tu smo za pojedinačne probleme, ali i celokupno održavanje i administraciju . Usluge se u potpunosti pilagođavaju Vašim potrebama i rastu s Vašim uspesima. Tu smo da Vam pomognemo da donesete najbolje odluke za Vaš sistem rada, nabavimo odabranu opremu i pružimo potpunu podršku u implementaciji, razvoju i održavanju svega što zamislite.
Želite da budete u prednosti u odnosu na druge?
Imajte na umu da, iako pružamo ovu fleksibilnu uslugu, naši klijenti sa ugovornom obavezom imaju prednost pri preuzimanju zahteva i bržem vremenu rešavanja problema.
Brzina odziva na poziv u roku do 24h od poziva
24/7 podrška
Prijava problema telefonom ili mejlom
Već od 14 000 RSD mesečno
Popust za sve ostale usluge iz cenovnika do 50%
Birajte uigrane kompletne timove koji će Vam pružiti apsolutnu sigurnost i komfor u radu po korektnim uslovima prilagođenim u potpunosti za Vas.
Najčešća pitanja:
-Šta je IT infrastruktura?
IT infrastrukturu čine hardverski, softverski i mrežni resursi koji se koriste za podršku, smeštaj i pokretanje IT sistema, prema Biblioteci infrastrukture informacionih tehnologija. Ovo uključuje servere, rutere, cloud, softver, laptopove, mobilne uređaje i drugu opremu.
– Od čega se sastoji mrežna infrastruktura?
Mrežna infrastruktura je tradicionalno podeljena na tri komponente: skladištenje , računarstvo i umrežavanje. Kako se tehnologija širila, dodatni elementi su uključeni u ovaj sveobuhvatni pojam. Konkretno, softver je postao sastavni deo načina na koji osoblje upravlja svojim hardverom. Softver se smatra delom IT infrastrukture koliko i hardver na kome radi. Različiti tipovi IT infrastrukture uključuju softverski definisanu infrakstrukturu, cloud, infrastrukturu kao uslugu (IaaS), kompozitnu infrastrukturu, konvergentnu i hiperkonvergentnu
Osnovna IT infrastruktura
Hardver IT infrastrukture se sastoji od pet osnovnih komponenti, a to su:
Ruter, koji povezuje više mreža.
Čvorište ili prekidač, koji povezuje više uređaja unutar mreže i orkestrira komunikaciju između njih.
Modem, koji povezuje mrežu sa internetom.
Uređaji za skladištenje, koji sadrže podatke i kojima mogu pristupiti ovlašćeni uređaji na mreži.
Uređaji za pristup korisnika, koji uključuju računare, štampače, tablete i druge interfejse koje korisnici koriste za povezivanje i pristup mreži.
Neki delovi mreže se mogu kombinovati; modem i ruter, na primer, mogu da se nalaze na jednom uređaju. I dok su osnovne veze uglavnom uspostavljene kablovima, određene veze, kao što su one između korisničkih uređaja ili između tih uređaja i rutera, mogu se ostvariti bežično pomoću WiFi-a ili Bluetooth-a.
Softverski definisana mrežna infrastruktura
Softverski definisana mrežna infrastruktura odvaja kontrolnu ravan od funkcija prosleđivanja u mreži. Ovo omogućava veću automatizaciju i programibilnost. Softverski definisano umrežavanje (SDN) je centralni element mnogih drugih tipova infrastrukture. Zahvaljujući arhitekturi zasnovanoj na softveru, mreža postaje inteligentna. Na primer, alati i politike za automatizaciju mogu biti napisani kao kod i integrisani u mrežu. Dobar softver omogućuje rad s manje angažovanja kadra.
Cloud
Cloud infrastruktura centralizuje resurse za skladištenje, računarstvo i umrežavanje. Ovim centralizovanim resursima mogu pristupiti udaljeni korisnici. Može ih postaviti i njima upravljati organizacija ( privatni cloud ), kojima upravlja treća strana (javni cloud) ili se mogu koristiti u kombinaciji ( hibridni cloud). Cloud nudi veću fleksibilnost i veću uštedu u odnosu na tradicionalno IT podešavanje i može povećati dostupnost podataka i aplikacija korisnicima.
– Šta podrazumeva održavanje IT infrastrukture?
Bilo da se radi o kancelariji, hibridnoj postavci ili postavci za daljinski rad, naše usluge IT podrške su izgrađene oko vaših specifičnih poslovnih potreba. Rastemo sa Vama kako se razvijate kao kompanija, obezbeđujući da imate odgovarajući nivo tehničke podrške za postizanje vaših komercijalnih ciljeva.
Tu smo za vas na licu mesta, online ili telefonski. Jednokratno ili mesečno. U skladu sa obimom posla i konkretnim potrebama firme. Kreiramo pakete usluga po vašim potrebama i olakšavamo vaš razvoj potpunom infrastrukturnom podrškom.
Ostanite fleksibilni
Održavanje IT infrastrukture bez ugovorne obaveze
Ukoliko vam se desi situacija da imate problem u vašoj IT infrastukturi bilo da je to instalacija programa, podešavanje novog računara, problem sa internetom, povezivanje štampača, grešku na Web sajtu, a ne želite da se vežete ugovorm za neku IT kompaniju, Održavanje IT infrastrukture bez ugovorne obaveze je prava opcija za vas.
Jednostavna registracija
Aktivna pravna lica jednostavno se registruju na našem sajtu. Nakon provere statusa vaše firme, koja traje minimum 24h, dobijate pristup našem ticketing sistemu. Zato je preporučljivo da se registrujete unapred, a ne tek kada se problem pojavi.
Brza realizacija
U zavisnosti od tipa zahteva, realizacija je moguća i istog dana od podnošenja zahteva, a maksimalno 3 radna dana.
Ticketing sistem
Nakon aktivacija naloga, dobijate pristup našem Ticketing sistemu preko koga podnosite zahteve i pratite status istih.
Postpaid model naplate
Usluga se fakturiše krajem meseca za prethodni mesec, što znači da plaćanje možete odložiti za 30 dana. Ako nema zahteva u toku prethodnog meseca, ne postoji nikakva obaveza plaćanja
Cenovnik usluga
-
Tech sat 2900,00 RSD
Obuhvata: Dijagnostiku kvara, Instalacije / Brisanje programa na računarima, Instalaciju operativnog sistema, zamena komponenti i mrežnih uredjaja bez konfiguracije, sistemski problemi sa štampačima, otklanjanje sistemskih problema, skeniranje operativnog sistema anti-virus rešenjem, anti-malware rešenjem, ostali sistemski i tehnički kvarovi kvarovi, WordPress podrška, otklanjanje problema na web sajtu, Microsoft 365/ Google Workspace Administracija...
-
Inženjerski sat 4000,00 RSD
Održavanje serverske infrastrukture, konfiguracija mrežne opreme, projektovanje računarkse mreže, Migracija na Microsoft 365/Google Workspace, Mail administracija , kompleksniji problemi sa web sajtom, podešavanje hostinga. programiranje plugin-a...
-
Content sat 1200,00 RSD
Zamena ili dodavanje novog sadržaja na web stranicama.
-
Izlazak na teren 2500,00 RSD
Cena se odosi za teritoriju Beograda. Doplata za Novi Sad je 1000,00 RSD . Ostali gradovi van Beograda 30,00 RSD/ Km
-
Konsultacije 2000,00 RSD
Online termin 2h
-
Čišćenje IT opreme 2500,00 RSD
Cena po računaru. Mehaničko čišćenje prašine i zamena termalne paste. Za tri ili više računara na teritoriji Beograda, usluga izlaska na teren gratis, Za ostale gradove dogovor.
-
Godišnji "Mali servis" 2900,00 RSD
Cena po računaru. Obuhvata mehaničko čišćenje računara, zamenu termalne paste, dijagonostiku sistema. Za tri ili više računara na teritoriji Beograda, usluga izlaska na teren gratis, Za ostale gradove dogovor.
-
Godišnji "Veliki servis" 3700,00 RSD
Cena po računaru. Obuhvata sve iz "Malog servisa" + skeniranje operativnog sistema anti-virus rešenjem, anti-malware rešenjem, popravka sitnih kvarova do 1h po računaru. Za tri ili više računara na teritoriji Beograda, usluga izlaska na teren gratis, Za ostale gradove dogovor.
- Cene sa odnose za svaki započet sat rada.
- Cene se odnose na Remote (udaljenu) uslugu, ukoliko je potreban dolazak na adresu to se dodatno naplaćuje po cenovniku.
Pružamo Remote podršku preko sledećih software-a
Vaši podaci su u sigurnim rukama.
Vaša sigurnost je naš prioritet. Svaki novi korisnik prilikom aktivacije naloga dobija sa naše strane NDA ugovor. (Ugovor o zaštiti podataka) Obezbeđujemo sigurnost vaših podataka i garantujemo da neće napustiti našu kompaniju.
Primer ugovora
FAQ Bez ugovorne obaveze
Naše vreme odziva je do 24 sata od postavljanja zadatka, a rok za rešavanje problema je do 72 sata. Imajte na umu da se vreme može produžiti ako je zadatak kompleksniji.
Podrška se pruža u radnom vremenu od 08:00 do 17:00. Ukoliko je zadatak hitan ili je potrebno da se izvrši van radnog vremena ili tokom vikenda, dodatne troškove možete videti u našem cenovniku
Vaša sigurnost je naš prioritet. Svaki novi korisnik prilikom aktivacije naloga dobija sa naše strane NDA ugovor. Obezbeđujemo sigurnost vaših podataka i garantujemo da neće napustiti našu kompaniju.
Naš tim se sastoji od tehničara i inženjera sa višegodišnjim iskustvom u IT industriji.
Ukoliko niste zadovoljni sa uslugom koju smo pružili, imate pravo da zahtevate da ne platite izvršenu uslugu. Vaše zadovoljstvo je naša najveća prioritet.
Naše cene su konkurentne i prilagođene tržištu u Srbiji. Za detalje, molimo vas da posetite našu stranicu sa cenovnikom koja se nalazi ispod ove ponude.